Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

CABARAN TURUN BERAT BADAN DENGAN CARA YANG SIHAT

Salam semua

Nak sertai cabaran turun berat badan dengan cara yang lebih sihat ?



Alhamdulillah , bulan Syawal sudah semakin hampir berlalu . Adakah anda berjaya mengekalkan berat badan yang diturunkan sewaktu bulan puasa atau di Hari Raya ? Atau ada yang sudahpun naik semula berat selepas Raya ini ?

Saya yakin ada diantara anda semua yang memang akan memiliki masalah kenaikan berat badan semasa Hari Raya ini dan ini adalah sesuatu yang normal berlaku , asalkan kenaikan itu tidaklah terlalu banyak sehingga melepasi jumlah berat badan yang telah diturunkan ketika puasa dengan Herbalife . 

Tentunya banyak usaha yang telah anda lakukan untuk memulakan misi turun berat badan atau meneruskan lagi usaha untuk menurunkan berat badan agar sentiasa berada didalam track yang sihat. Malah pastinya ada diantara kita yang bukan setakat nak turunkan berat badan tapi bagi mereka yang mementingkan kesihatan juga perlu sedar bahawa didalam badan juga ada lemak - lemak degil yang perlu kita buang . Jadi kepada yang diluar kelihatan kurus juga masih ada risiko lemak yang berlebihan didalam badan . 

Baru - baru ini saya dan beberapa Coach Bebas Herbalife di Pekan dan Kuantan telah bersetuju untuk mengadakan satu pertandingan yang memberikan peluang kepada semua warga Pekan dan Kuantan untuk bersama - sama kami melalui misi kesihatan untuk jadi lebih sihat dengan turun berat badan dan lemak melalui program turun berat badan menggunakan produk Herbalife .  

Alhamdulillah peserta - peserta juga turut ditawarkan dengan wang tunai sebagai hadiah utama dan semuanya berpeluang untuk memenanginya .  Tujuan utama kami adalah membantu lebih ramai lagi orang terutama sekali penduduk Pekan dan Kuantan untuk bersemangat menjalani kehidupan lebih sihat dan kearah sifar obesiti . Fiesta "Fat Loss Challenge" ini telah pun berlangsung selama 21 hari selepas Raya baru - baru ini dan sudahpun mempunyai pemenangnya . Dan pada minggu lepas juga setelah selesai sesi pertama kami semua telah melancarkan sesi kedua pertandingan ini dan telah mendapat sambutan yang diluar jangkaan kami . 


Disamping itu , pertandingan ini juga sangat istimewa kerana semua peserta akan mendapat bimbingan dari kami Coach Bebas Herbalife yang berpengalaman yang akan membantu untuk memperolehi hasil yang mereka inginkan . Selain dari itu peserta - peserta juga akan disediakan pelan pemakanan , analisa kesihatan badan secara percuma , pemantauan setiap minggu dan mempunyai kumpulan sokongan motivasi yang sangat mesra .

Sebagai Coach Bebas Herbalife yang berpengalaman dan telah berajaya turun 24kg dengan menggunakan produk Herbalife , saya juga tidak terkecuali dengan mendapat kesan secara langsung melalui pertandingan ini . Semangat untuk meneruskan misi turun berat badan dan jadi lebih sihat semakin hari semakin berkobar - kobar . Saya jadi lebih berhati - hati didalam memilih makanan di sepanjang hari , lebih berdisplin disamping memberi lebih semangat kepada peserta - peserta yang bertanding . 

Pelbagai juga acara dan aktiviti yang kami lakukan demi untuk memberikan mereka mendapat lebih pendedahan kenapa nak kurus dengan Herbalife dan memastikan misi turun berat dan lemak ini berjaya . Saya jadi rasa tidak sabar untuk menanti minggu ke minggu untuk mengetahui pemenang bagi sesi ke2 ini . Saya merasa sangat bangga dengan sambutan yang telah diberikan oleh semua warga Pekan dan khususnya Kuantan . Dan saya yakin masih ramai lagi mereka diluar sana yang ingin jadi lebih sihat boleh menjadikan pertandingan ini sebagai salah satu paltform yang sesuai untuk mereka melakukannya . 

Saya juga percaya ini adalah salah satu usaha yang akan memberikan anda lebih kepercayaan bahawa nilai sebuah kesihatan sangat tinggi . Dan saya sangat bersyukur , gembira dan seronok kerana masih berpeluang menyebarkan misi nutrisi makanan sihat Herbalife melalui pertandingan sebegini .

Insyaallah , saya percaya dengan niat yang ikhlas ini serta yakin ianya akan memberikan hasil didalam menyebarkan maklumat nutrisi sihat ini dan berharap kami dapat meneruskan usaha pertandingan ini kepada sesi ke3 nanti  , insyaallah . Semoga kejayaan akan hadir didalam hidup saya dan Coach Bebas Herbalife yang lain diatas usaha kami ini . Ameen !

Jadi doakan agar pertandingan ini akan memberikan impak dan kesan yang sangat bagus kepada semua peserta - peserta dan insayaallah kami akan meneruskan sesi ke 3 pertandingan ini sedikit masa lagi . Bagi mereka yang berada di sekitar khasnya Pekan dan Kuantan dan juga mereka diluar sana yang bersedia serta serius didalam usaha untuk turun berat badan nantikan kemaskini dari kami mengenai pertandingan ini atau hubungi saya di 0179735306 untuk maklumat lanjut. 

Zarida Abu Bakar merupakan seorang Coach Herbalife yang telah berjaya turun 24kg dengan produk Herbalife dan bersedia membantu ramai orang untuk menguruskan berat badan untuk jadi lebih cantik dan bertenaga dengan menggunakan nutrisi Herbalife 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...