Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

Diet Herbalife : Persediaan produk Herbalife menjelang Hari Raya Aidilfitri

Salam semua



Makluman penghantaran produk Herbalife menjelang perayaan Aidilfitri

Alhamdulillah , bagaimana dengan ibadah puasa anda tahun ini ? ye kita masih didalam bulan puasa yang sangat mulia dan barakah ini yang hanya berbaki lebih kurang 2 minggu sahaja lagi . Dan saya percaya ada dikalangan kita sudahpun mula melakukan persediaan dan persiapan untuk menyambut kedatangan Aidilfitri pula . 

Apa persediaan dan persiapan anda tahun ini ? semoga semuanya dapat dirancang dengan lebih baik dan teratur agar anda dapat menyambut kedatangan Syawal dengan lebih bermakna , memang tak sabar rasanya kan . Semoga kita dipertemukan Ramadhan di tahun - tahun yang akan datang .

Bagi semua ahli - ahli saya , suka untuk saya mengigatkan anda mengenai diet Herbalife yang sedang anda lakukan di sepanjang bulan Ramadhan ini dapat diteruskan di bulan Syawal nanti . Pernahkah anda mengalami masalah kehabisan stok produk Herbalife ? Sudahkah anda membuat persediaan untuk membeli stok produk disepanjang cuti perayaan nanti ?

Saya ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa pihak Herbalife telah mengeluarkan satu memo mengenai notis penghantaran produk Herbalife ke seluruh Malaysia bersempena Cuti Hari Raya Aidilfitri 2015 ini .


Apa yang hendak saya katakan disini sekiranya anda ingin membuat persediaan dengan menyimpan stok produk anda didalam usaha untuk meneruskan diet Herbalife , anda boleh mendapatkan produk Herbalife anda dengan membuat pesanan sebelum Cuti hari Raya iaitu selewat-lewatnya 8hb Julai 2015 ini . Jika anda membuat pesanan selepas itu anda akan hanya menerima produk selepas 20hb Julai 2015 .

Ini adalah bagi mengelak dari anda terputus bekalan produk Herbalife disepanjang cuti perayaan ini . Jadi anda adalah dinasihatkan agar membuat pesanan awal stok Herbalife supaya anda dapat meneruskan misi diet Herbalife anda nanti .

Dan apa yang paling penting bagi anda yang sedang melakukan diet Herbalife untuk membuat persediaan jadi lebih kuat untuk menghadapi nafsu dan dapat mengawalnya semasa Hari Raya nanti . Makanlah dengan lebih berhemah dan sentiasa beringat yang anda sedang berdiet , saya yakin anda pasti boleh mengatasinya . 

Oleh itu buatlah persediaan awal simpanan stok mahupun dari persediaan mental . Senaraikan produk - produk yang anda perlukan untuk Hari Raya nanti selain dari produk utama pengurusan berat badan dan buatlah pesanan lebih awal atau dapatkan bantuan dari Coach Herbalife anda untuk mendapatkan stok Herbalife anda . 

Kepada anda yang baru ingin mencuba produk Herbalife untuk menurunkan berat badan , jangan risau kerana anda masih mempunyai waktu . Jangan tunggu lagi kerana saya boleh membantu anda dan menyediakan analisa kesihatan serta mencadangkan produk Herbalife yang sesuai buat anda untuk anda lebih sihat , kurus dan bergaya di Hari Raya nanti . 

Hubungi saya sekarang whatsapp / wechat/ telegram di 0179735306 atau email di ieda0106@yahoo.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...