Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

SHAKE HERBALIFE NUTRISI SEIMBANG DI BULAN PUASA

Salam semua

Shake Herbalife nutrisi seimbang untuk kekal bertenaga 
di bulan Puasa 

Alhamdulillah bulan puasa semakin dekat . Pastinya sudah semakin ramai yang sedang melakukan puasa sunat dari bulan Rejab lagi . Jadi ada tak dari anda semua yang pernah atau sudahpun memulakan puasa dengan shake Herbalife ini ?

Hurm pastinya ada diantara anda yang sangat teruja untuk memulakan puasa dengan shake Herbalife nutrisi seimbang ini . Dan mungkin juga ada diantara mereka yang ingin mengetahui bagaimana nutrisi makanan seimbang ini boleh membantu anda didalam bulan puasa ini .



Kenapa perlunya nutrisi seimbang Herbalife di bulan puasa ini

Ketika kita bersahur badan memerlukan makanan yang akan membantu anda untuk mengawal rasa lapar . Dengan shake Herbalife nutrisi seimbang ini mempu membantu kita untuk mengawal paras gula didalam badan kerana kandungan gula yang rendah . Jadi apabila mereka yang mengambil makanan biasa yang tinggi karbohidrat seperti nasi sewaktu bersahur akan menyebabkan kenaikan gula yang tinggi dan akan menyebabkan insulin menukarkan gula ini menjadi lemak didalam badan . Dan inilah yang akan menyebabkan kita rasa cepat lapar kerana badan sudahpun kekurangan gula sedangkan waktu berbuka masih lambat lagi .

Dan apabila kita berbuka pula kita mengambil shake Herbalife ia akan membantu kita rasa kenyang dan dapat mengurangkan lebihan lemak masuk ke dalam badan . Badan juga akan merasa lebih bertenaga , tidak mudah mengantuk untuk kita melakukan ibadah terawih atau sebagainya dan menjadikan ia makanan terbaik di bulan Ramadhan ini . Hasilnya ia dapat membantu kita turun berat badan dan memperolehi bentuk badan lebih langsing bergaya di Hari Raya nanti . 

Jadi dengan pengambilan makanan yang lebih sihat dan seimbang ketika anda bersahur dan berbuka , ia akan dapat membantu anda untuk mengekalkan metabolisme didalam badan menjadi lebih sihat walaupun didalam berpuasa . Dapatkan nasihat Coach Herbalife untuk menu dan penyediaan shake yang enak mahupun jadual makan didalam berpuasa ini untuk mengawal berat badan anda agar tidak naik . Anda juga tidak perlu risau berat badan akan naik semula kerana anda sudahpun dapat mengawal pengambilan makanan di bulan Syawal nanti.


Banyak testimoni Herbalife yang menggunakan nutrisi seimbang Shake Herbalife untuk merasai kekal bertenaga dan menjadi segar serta tidak mudah mengantuk di sepanjang hari berpuasa . Jadi masih belum terlambat sebenarnya untuk anda yang ingin memulakan misi turun berat badan dengan menggunakan produk Herbalife terutamanya di bulan Puasa ini . 

Kepada yang belum pernah menggunakan produk Herbalife atau anda masih belum mempunyai Coach dan ingin mendapatkan maklumat untuk puasa dengan shake Herbalife di bulan puasa ini , dapatkan analisa kesihatan percuma supaya anda dapat mengetahui program dan produk Herbalife yang paling sesuai untuk anda di bulan puasa ini . Hubungi saya untuk saya membantu anda mendapatkan maklumat lebih lanjut mengenai Herbalife .  

Zarida Abu Bakar merupakan seorang Coach Herbalife yang telah berjaya turun berat badan sebanyak 24kg dengan menggunakan produk Herbalife dan kini bersedia membantu ramai orang untuk menguruskan berat badan dan menjadi lebih sihat dan bertenaga dengan menggunakan nutrisi Herbalife .





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...