Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

PRODUK HERBALIFE DI KUANTAN & PEKAN

salam semua

Alhamdulillah , cuaca di sini nampak gayanya hujan sahaja , haa pastinya anda semua merasakan sama macam saya , selalu lapar kan ?

Ye , kalau selalu lapar , apa kata kita minum herbalife , anda dapat mengurangkan rasa lapar itu , mudah kan . Ok , sebenarnya saya ingin berkongsikan bagaimana caranya sekiranya anda ingin mendapatkan produk Herbalife di Kuantan & Pekan .

Seperti yang anda semua tahu saya juga adalah Pengedar Herbalife di sekitar Kuantan dan Pekan . Dan ada beberapa perkara yang anda perlu tahu bagaimana untuk mendapatkan produk Herbalife di Kuantan & Pekan .



  • Tidak mempunyai pejabat di Kuantan
     
  • Tidak mempunyai kedai @ stokis
     
  • Tidak dijual di farmasi, kedai atau mana-mana kiosk

Jadi , bagaimana anda ingin mendapatkan produk Herbalife di Kuantan & Pekan  ?
  • Senang sahaja , sekiranya anda sudah mendaftar sebagai ahli Herbalife, anda boleh menempah produk terus di pejabat Herbalife di Kuala Lumpur melalui panggilan telefon atau secara online, dan pilih sahaja untuk  'pick up' sendiri atau 'delivery'  ke alamat anda di Kuantan & Pekan.
  • Anda boleh dapatkan produk Herbalife daripada mana-mana Pengedar Herbalife yang mendaftar seperti saya , sama ada dengan harga retail atau dengan harga sebagai ahli.
  • Anda boleh dapat produk dengan harga lebih istimewa @ diskaun sekiranya anda mendaftar sebagai ahli . Pendaftaran sebagai ahli hanya RM98 sahaja .

Berminat untuk mendapatkan produk Herbalife di Kuantan & Pekan  ? hubungi saya di 0179735306 @ email saya di ieda0106@yahoo.com whatsapp di 018 2121619 (Pengedar Bebas Herbalife Malaysia) . Dan lantik saya menjadi coach Herbalife anda dan saya yakin dapat membantu anda untuk mendapatkan Produk Herbalife dengan mudah, berkesan mengikut budgetdan kemampuan anda sendiri !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...