Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

BELI HERBALIFE : ONLINE SAHAJA

salam semua

Hai semua , have u had your shake today ?

ok hari ini saya ingin kongsikan bersama bagaimana cara untuk anda membeli herbalife . Anda sebenarnya boleh membeli herbalife dengan cara ONLINE sahaja . Sangat mudah bukan , semua di hujung jari anda .

Kenapa beli secara online sahaja ?






Saya beli herbalife dengan online sahaja kerana 

  • Mudah dengan adanya kemudahan internet , di pejabat mahupun di rumah - 24 jam online 

  • Tidak perlu call dan bazirkan masa anda untuk bercakap dan adakalanya line tergangu .

  • Boleh bayar melalui debit card / credit card @ wire transfer

  • Tidak perlu isi order form kerana boleh terus email ke myorderline@herbalife.com

  • Penghantaran akan terus ke alamat yg anda nyatakan , tidak perlu menunggu lama dan kaunter .


Bagaimana nak beli herbalife secara online sahaja ?

Ya , sudah semestinya anda kena jadi ahli dengan herbalife kerana setelah menjadi ahli anda akan mendapat ID number dan password untuk di gunakan ketika melayari laman web https://myen.myherbalife.com.

Atau anda boleh hubungi saya untuk mengetahui bagaimana cara untuk anda menjadi ahli herbalife kerana saya adalah Pengedar Herbalife Kuantan - Pekan .
Ya jangan lupa untuk hubungi saya di ieda0106@yahoo.com  @ sms, whatsapp & wechat saya 0179735306 / 018 2121619 jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Herbalife dan pastinya saya akan bersedia untuk membantu anda untuk menyelesaikan masalah anda .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...