Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

PRODUK HERBALIFE : ROADSHOW HERBALIFE DI PEKAN

salam semua

Have u had your shake today ?

Roadshow pertama saya bersama teman - teman di Pekan , Pahang pada 09hb Februari 2013, alhamdulillah ramai yang ingin mengetahui tentang tahap kesihatan mereka . Dan mereka gembira kerana kami memberikan analisa kesihatan percuma kepada merek ! 




Jadi apa tunggu lagi ! anda boleh hubungi distributor di Kuantan & Pekan yang lain . Dan anda perlu mendapatkan coach herbalife yang betul-betul dapat membantu anda didalam program pengurusan yang anda pilih . Sekiranya tersalah guna mungkin program pengurusan yang anda pilih itu tidak akan menjadi .

Atau anda boleh hubungi saya , sekiranya anda ingin mengetahui secara lanjut mengenai produk Herbalife , bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan saya , saya yakin saya boleh membantu anda , hubungi saya di  ieda0106@yahoo.com atau sms, whatsapp & wechat 0179735306 / 0182121619

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...