Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

Shake Formula 1 untuk menurunkan berat badan

Salam semua

Kenapa minum shake Formula 1 untuk menurunkan berat badan ?


Masih ada diantara anda diluar sana yang masih mencari solusi untuk menurunkan berat badan sempena menyambut Tahun Baru 2016 ini . Hanya tinggal kurang lebih 1 bulan sahaja lagi , ada yang masih belum memulakannya dan sering bertangguh ? Jika anda ingin bermula , apakah persediaan yang anda lakukan untuk mendapat hasil didalam usaha untuk menurunkan berat badan ?

Sebenarnya ada pelbagai cara untuk menurunkan berat badan , anda diantaranya sudah pun mencuba untuk mengawal pemakanan dan pengambilan kalori . Tetapi ramai yang gagal untuk berjaya dengan kaedah ini . Ada juga sesetengahnya mendapati menjaga kalori setiap makan adalah sesuatu yang susah untuk dilakukan kerana berat badan juga susah untuk turun sekiranya pengambilan kalori tidak dapat dikawal . 

Malah saya sendiri pernah mencuba pelbagai cara untuk menurunkan berat badan , namun tidak berjaya . Alhamdulillah saya berjaya turun 24kg dengan menggunakan shake Formula 1 sebagai pengganti makanan saya . Dan saya juga yakin anda juga boleh melakukannya juga .


Sebagai permulaan , shake Formula 1 boleh dijadikan pengganti makanan untuk sarapan pagi anda . Jadi bagi mereka yang selalu skip sarapan pagi boleh menggantikannya dengan shake yang mudah disediakan untuk bantu didalam mengawal berat badan dalam jangka masa yang panjang. 

Menggantikan shake Formula 1 sebagai pengganti makanan merupakan sesuatu yang mudah dan ringkas untuk anda memulakan langkah menurunkan berat badan kerana shake Formula 1 ini rendah kalori dan tiada lemak . Ia merupakan pilihan terbaik bagi mereka yang sibuk atau sukar untuk mendapatkan makanan yang berkhasiat dan seimbang . 

Klik untuk baca bagaimana saya menyediakan shake sebagai pilihan utama walaupun sibuk 

Kenapa shake Formula 1 boleh menjadi pilihan untuk menurunkan berat badan anda
  • merupakan pilihan pengganti makanan yang tinggi nutrisi dan rendah kalori
  • mempunyai 6 pilihan perisa yang enak dan mudah disediakan 
  • merupakan cara menurunkan berat badan yang mudah kerana hanya perlu digantikan dengan makan biasa sahaja .
  • boleh dinikmati oleh semua golongan dan peringkat usia 
  • dengan shake jumlah kalori yang diambil kurang daripada kalori yang dibakar 

Baru - baru ini saya telah ke satu acara latihan kepimpinan di Kuala Lumpur .  Sebagai usaha untuk mengubah kehidupan lebih ramai orang untuk jadi lebih sihat dan didalam usaha untuk menguruskan berat badan , pihak Herbalife Malaysia telah mengambil inisiatif untuk memberi manfaat yang lebih kepada semua orang dengan mengumumkan berita penurunan harga sebanyak 4-8 % untuk semua produk dan sehingga 10% penurunan untuk produk shake Formula 1 .

Selain dari itu , Herbalife juga telah memperkenalkan perisa baru shake Formula 1 iaitu perisa Cookies n Cream . Ye , cuba bayangkan kini anda boleh bersarapan pagi dengan shake perisa Oreo yang sangat sedap tetapi rendah kalori disamping dapat membantu anda untuk menurunkan berat badan . 



Bayangkan anda dan anak-anak dapat menikmati makanan yang sihat , sedap dan rendah kalori dalam satu masa . Walau bagaimanapun shake Formula 1 pengganti makanan ini bukanlah penyelesaian sepenuhnya untuk masalah berat badan . Tetapi dengan menggunakannya sebagai langkah permulaan untuk menurunkan berat badan atau menggunakannya secara konsisten bagi mengawal berat badan , ia akan membantu anda untuk mengawal nafsu daripada pilihan makanan diluar sana 

Tetapi anda perlu ingat selain dari mengambil shake sebagai pengganti makanan untuk turun berat dan sihat , senaman tidak harus dilupakan kerana ia akan membantu didalam proses untuk mengawal berat dan memberikan kesihatan kepada jantung kita .

Jadi jangan tunggu lagi untuk memulakan usaha untuk menurunkan berat badan dengan shake Formula 1 ini . Dapatkan segera analisa kesihatan dan ketahui senarai harga terbaru produk Herbalife serta bagaimana untuk mendapatkan shake Formula 1 perisa Cookies 'n Cream yang sangat sedap ini. 

Jom jadikan shake Formula 1 ini sebagai satu pilihan untuk anda mengubah tabiat pemakanan jadi lebih baik dan mengubah tahap kesihatan dan berat badan menjelang Tahun 2016 nanti . 


Email dan whatsapp saya di 0179735306 sekarang !



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...