Turun Berat Badan bersama Zarida Abu Bakar

DIMANA NAK CARI COACH BEBAS HERBALIFE

Salam semua

Have you had your shake today ?

DIMANA NAK CARI COACH BEBAS HERBALIFE

Alhamdulillah , ramai yang masih tertanya - tanya lokasi saya sebenarnya dimana , sama ada ingin mendapatkan produk Herbalife mahupun ingin mendapatkan analisa kesihatan daripada saya .

Baiklah , saya merupakan seorang Pengedar Herbalife Malaysia yang aktif dan sudahpun menjalankan perniagaan sebagai pengedar Herbalife Malaysia sejak 5 tahun yang lalu . Sekiranya anda berada di sekitar bandar Pekan dan Kuantan yang ingin mendapatkan Coach Bebas Herbalife anda boleh mengubungi saya . Saya juga merupakan salah seorang Coach Bebas Herbalife yang melakukan perniagaan secara online . 

Saya akan kongsikan dengan anda dimana anda boleh mendapatkan Coach Bebas Herbalife dari saya seba. Seperti yang anda semua sedia maklum ada beberapa perkara yang anda perlu tahu bagaimana untuk anda mendapatkan produk Herbalife di sekitar Kuantan atau di Pekan ini

Produk Herbalife 




Tidak mempunyai pejabat di Kuantan mahupun di Pekan , ia tidak mempunyai stokis atau kedai . Produk Herbalife juga tidak dijual di farmasi , kedai atau mana - mana kiosk . Jadi untuk mencari Coach Herbalife untuk mendapatkan produk Herbalife ini mudah sahaja
  • kenal pasti produk yang bersesuaian dengan pilihan program yang anda inginkan 
  • memilih produk mengikut budget anda dan anda boleh dapatkan cadangan daripada saya pakej - pakej yang disediakan oleh pihak Herbalife . 
  • anda boleh mendapatkan produk Herbalife melalui saya sebagai Pengedar Herbalife di Kuantan atau Pekan samaada melalui harga retail atau mendaftar ahli. Dan anda juga akan layak menerima Coaching secara percuma dari saya sebagai Coach peribadi anda sekiranya anda mendaftar sebagai ahli dengan saya .
  • sekiranya anda sudah mendaftar sebagai ahli Herbalife , anda juga boleh menempah produk tersebut melalui pejabat Herbalife di Kuala Lumpur melalui online atau panggilan telefon .Anda boleh pilih untuk mengambilnya sendiri atau melalui penghantaran ke alamat anda .

Jika anda seorang yang sebuk dan susah untuk datang berjumpa dengan saya , anda masih boleh menghubungi saya melalui whatsapp , sms atau panggilan telefon . Jadi anda sebenarnya mempunyai pilihan untuk mendapatkan produk Herbalife melalui saya pada bila - bila masa sahaja . 
Anda juga tidak perlu risau , sekirannya perlu anda boleh menetapkan masa dan waktu yang sesuai untuk temujanji untuk mendapatkan analisa kesihatan dan produk yang anda inginkan daripada saya . Jadi anda tidak perlu risau untuk mencari Coach Bebas Herbalife , kerana saya boleh anda hubungi pada bila-bila masa yang anda inginkan .

Jadi sekiranya anda berminat untuk mendapatkan khidmat coaching daripada saya bolehlah menghubungi saya bagi mendapatkannya , saya bersedia menjadi Coach Bebas Herbalife terbaik anda bagi mendapatkan kesan yang anda inginkan . Hubungi saya untuk temujanji anda sekarang !

email ieda0106@yahoo.com [call/sms/whatsapp 0179735306 (Digi)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...